MJ

Posted: liepos 28, 2009 in Kita

Laba,

Taigi pirmas mano įrašas būtų apie daug kalbų sukėlusią Michael Jackson mirtį. Aišku nors tai buvo senai, jau kelios savaitės praėjo, tačiau mane vis kirbina tas žmonių elgesys, pasireiškęs po Jackson’o mirties. Todėl šiandien, čia ir dabar, sėdėdamas virtuvėj ir gurkšnodamas kompotą noriu išdėstyt savo mintis apie visą tą reikalą. Visų pirma ammm.. Jo. Mirė Michael’as. Ir? Dabar visi puolam klausyt jo muzikos, nes jis mirė. Jėėė mes kieti, mes klausom jo muziką, nes jis mirė ir dabar jis tooooks kietas, nes mirė, ir man giliai nusispjaut, ar man patinka ta muzika, ar išvis kada patiks – aš ją klausau, nes jis mirė. Kaip dainavo tas čiuvas, kur anksčiau apie vaginas dainavo, kad kai Jackson’as berniukus reipino, niekam nerūpėjo jo muzika, visi apie jo pimpalą kalbėjo ir tai kokioj skylėj jis buvo. Na.. realiai tiesa. Taip ir buvo. O dabar, kai jis pasimirė visiem jo muzika parūpo. Ir ne tik jo. Apskirtai, kad ir bet kas kitas būtų miręs, būtų lygiai tas pats. Turbūt jums įdomu, kodėl taip išvis rašau, nes juolab nesu Jackson’o fanas, niekad nebuvau ir niekada nebūsiu. Taipogi buvau ne kartą aprėktas, po to kai mane užp*so visam internete knibždėję reklaminiai baneriai susieti su MJ, mat aš jam nejaučiu jokios pagarbos ir t.t. Realiai taip ir yra, nejaučiu. Ir nesuprantu, kodėl turėčiau. Kad mirė? Nesijaučiu taip. Bet čia nesvarbu. Esmė yra, kad norėjau išdėstyt savo požiūrį į tuos vadinamus “didžiuosius fanus“. JIE APGAILĖTINI.  Jei jau imi klausyt mirusio atlikėjo muzikos vien todėl, kad jis mirė, pats turėtum suprasti, koks apgailėtinas padaras esi. Nesvarbu, kad visas pasaulis klauso, jei ji tau nepatinka kokio velnio tu elgies taip, kaip visi? Negi esi toks dūchas, kad neturi savo nuomonės?

P.S. Nors nemėgstu tavęs Michael’ai, ilsėkis ramybėj. Ir nebesivaidenk Neverlende. ;)

O visiem kitiem sakau, bus dar.

Reklama
Komentarai
  1. willika parašė:

    ohajo, Izzo,

    paskaičiau. ir man patiko Jūsų nuomonė ^^ galite tikėtis mano komentarų dažniau, jeigu ir toliau rašysite įdomiai.

  2. hikaririkka parašė:

    Erm… prie ko čia savo nuomonės neturėjimas? Tiesiog kažkas bando pasipelnyti… Tokia jau ta komercija XD

    • Izzo parašė:

      Kad manau visi siuntės viską, o ne pirko. Bent didžioji dalis. Bet aišku jo, labai daug buvo parduota. O dar televizijoms kokie reitingai.

  3. Izzo parašė:

    Pasistengsiu ;)

  4. Arnas parašė:

    Hmm, Airi, jei mokeisi fiziką, žinai kad kiekvienas veiksmas turi atoveiksmį. tai kai jis su tuo savo “pimpalu“ mosikavosi, mediai tai ir rūpėjo. Kai jis mirė, mediai tai pradėjo rūpėt, tai reklamos prasidėjo, albumus vėl žmonės pradėjo pirkt. Viskas dėl pinigo. MEdia betką padarys dėl pinigo, susitelks į tai kas populiariausia, perkama, žiūrima. Mano atveju, aš kaip ir Tu nebuvau MJ fanas, tačiau man vis vien jo gaila, nes visgi žmogus kurį buvau girdėjęs, o dėl to šaltakraujiško BBD, tai nežinau. Have a heard homie. Gal Tu jo ir nesiklausei, tačiau negali sakyt, kad jis impacto dabarčiai neturėjo… visiem smagu kartais pamoonwalkinti, visi šokiai, muzikiniai klipai vienaip ar kitaip primena MJ Thriller dienas. Kodėl? Nes jis įvedė daug naujovių į MTV, jo iš pradžių nerodė per MTv nes jis buvo juodukas, bet po viešo pasisakymo jo menedžerio, ir jį pradėjo rodyti, ir kiti juodaodžiai atlikėjai tapo po truputį labiau pripažinami, dažniau rodydavo. Ir negali sakyti jog jo niekas anksčiau nesiklausė ir dabar ėmė tai daryti jam mirus. Daugiausiai įrašų pardavęs studijinis albumas Thriller, 29 mln. kopijų ++ tikrai ne niekis. TAigi jam Mirus girdėjau tik vieną dainą pas draugą kai buvau, pats nebėgau ir nesiklausiau, tačiau visvien sunku patikėt buvo kai mirė tokia Legenda.

  5. Arnas parašė:

    paneigt tai kad jis Legenda yra neimanoma. O ka su legendomis daro? Jas prisimena ir garbina. O tas uzpludes MJingas kilo is tai ka daznai kartoja ÿou never know what you got till its gone“.

  6. Izzo parašė:

    Matai, aš nekalbu apie albumų pirkimą, ir išvis, kas šiais laikais ką nors perka? Nežinau skaičių, bet mano nuomone, labai nedidelis procentas. O dėl tų jo ankstesnių pardavimų, MTV ir stuff irgi nežinau ir man neįdomu, bet esmė buvo ne apie tai ką jis davė, nors davė tikrai, kaip ir pats išvardinai, gal dar kažką, tiesiog nežinau, nesidomėjau juo, bet apie tai, kaip žmonės virsta bukais padarais, darančiais viską, ką daro ir visi kiti. Žinai, čia tas bandos jausmas pasireiškia, o tai gan apgailėtina. Juk nekalbėjau, apie žmones, kurie pusę savo gyvenimo jo muzikos klausė.

    • Arnas parašė:

      Bandos instinktas visada buvo yra ir bus bukas dalykas. Bet visi plaukia pasroviui, nes taip yra lengviau negu stengtis eiti prieš srovę. :)

  7. Izzo parašė:

    Tiesa. Bet geriau eisiu prieš srovę, nei su kitais plauksiu :)

  8. Eglė parašė:

    O jūs nepagalvojot,kad Michael to nusipelnė ? nusipelnė pagarbos ? pagalvokit ir pasidomėkit kiek geru darbu šis žmogus padarė.Ir dar pagalvokit,kad nevisi pradėjo jo klausytis po mirti.Pvz aš jo klausiausi ir prieš mirti.Ir žinau,kad MJ šito nusipelnė.Nusipelnė pagarbos,nusipelnė fanu meilės.Taip jis buvo didis žmogus.Ir jūs tai rašydamas pirma pagalvokite ar jūs tiek padarėte kiek Michael?Pirma pasidomėk jo veikla,nes jis daug paaukojo.Jis padarė žymiai daugiau negul kiti suknisti daininkai.Ir nei vienas atlikėjas neprilygs Michael Jackson.Ir dar pagalvokit kodėl visi pradėjo klausyti MJ po mirties?Gal dėl to,kad jie klausausė prieš mirti,bet ne taip,ji žinojo ir dabar nori užfiksuoti tai ko nežinojo apie ji ?…Mano nuomone Michael yra nusipelnes žymiai daugiau .Ir jeigu nepatinka geriau išviso reikėtu patylėti…

    • Izzo parašė:

      Visų pirma nekalbėjau apie tuos žmones kurie jo klausės nuo neatmenamų laikų t.y. tikrųjų fanų. Kalba buvo apie tą pilkąją masę, kur daro viską atkartodama kitus. Kad jau mirė, tai imam ir klausom. Vertėtų kitą kart įdėmiau skaityt, kas rašoma. O dėl pagarbos, aš pagarbą kiek kitaip suprantu. Negaliu garbint tų, kurie man ašmeniškai nepadarė kažko, už ką turėčiau gerbti. Dabar galite šį pasakymą ne taip suprasti, bet tiesiog noriu pasakyti, kad jei žmogaus darbai man nepadarė jokio įspūdžio, nesuprantu iš kur gali kilt ta pagarba. O beje, manau yra tikrai ir už jį labiau nusipelniusių muzikantų ar atlikėjų. Kad ir tas pats Cliff Burton: su grupe sugebėjo sukurt visiškai naują muzikos žanrą. Arba kad ir Elvis per 21 metus sugebėjęs įrašyt 23 albumus, 19 soundtrack’ų ir suvaidint net 31 filme. Ne veltui Karalium vadinamas.

  9. irma parašė:

    Man jo ziauriai gaila.
    Nezinau del jokios zveigzdes taip neverkaiu kaip del jo.
    Love 4ever M.J.
    Niekada taves nepamirsiu. Loveeee

  10. irma parašė:

    Kas varo ant jo tie duxai paskutinai. Visiski.

  11. irma parašė:

    Love, Love, Love ir dar karta Love.
    Nepamirsiu taves niekada. Niekada.
    Man tu labai patikai ir tavo sokiu judesiai tavo muzika. To tikrai nepamirsiu.

  12. Ski parašė:

    kodėl aš jo negerbiu:

    Buvo šaunus juodukas, bet užmastė, jog nori būt baltukas.

    Jei jau gimei su kreiva nosim, na tiek jau to kad kiek pasigražinsi. Bet odos spalva tai jau per viską. Tikrų tikriausias iškrypimas. O beto, juk jis jaunystėje gražiai atrodė. Jam sugebėjimų ir išvaizdos galėjo pavydėt milijonai. Ir šitaip iš savęs išsidergt.

    Jo mirtis irgi apgailėtina. Galėjo pagyvent bent ligi senatvės. Vadinasi tai buvo žmogus negerbiantis gyvenimo. Istorijoje tiesa buvo ir daugiau tokių atvejų, kai savo sveikatos gadinimu ligi mirties mėginta kažką pasiekti. Mano požiūriu tokia mirtis jiems papildomos šlovės neturėtų nešti.

    Kaip žmogus man jis tiesiog atmata. Ir man nesvarbu, kokia jo muzika. Aš ignoruosiu tokį žmogų, kuris laužo mano moralės/sąžinės/žmogiškumo normas. Yra pakankamai kitų gerų atlikėjų kurių muzikos galiu klausyt.

  13. ??? parašė:

    Eikit asilai jus bl nieko neismanot apie ji, geriau eikit labiau pasidomekit istorija jo ir tada kaska pliurpkit, TOTAL MOORONS, MJ 4 EVER!!!

  14. paCifico parašė:

    Itin apgailėtinas blog’as. Perskaičiau viską ir tokia tuštumą pajutau. Kokiu tikslu aplamai publikuoji šituos įrašus? Iš kokios tu provincijos, kad netgi nesuvoki, jog viešai prieinamos informacijos šaltiniuose tokių žodžių kaip “po**ui“ neturi būti.
    Apkiautėlis tu. Savo nuomonę pasilaikyk sau,pasaulėžiūros nulis. APGAILĖTINA.

  15. reload parašė:

    Seip neskaiciau komentaru, nesu nei jo gerbejas, nei ka, bet man nors taip irgi nepatinka (ta prasme tos nesamones, kad visi klauso dabar visiem patinka visi tv kanalai rodo tik ji ir tt.), bet kaip sako “apie mirusi arba gerai arba nieko.“ tai vat … tiek ir tenorejau pasakyti.

Parašykite komentarą

