Pagarba

Posted: rugpjūčio 22, 2009 in Kita

Vis dažniau iš kitų girdžiu, kad aš negerbiu žmonių, kurie yra labai nusipelnę tam tikrose srityse, konkrečiau muzikoj. Turbūt ne viena fangirlė man gerklę perkąst norėtų, o M.J. fanai su plyta užkapot, bet sorry, negaliu prisiverst gerbt žmonių, kurių darbai man jokio malonumo nesuteikia. Apie savo santykius su fangirlėm nepasakosiu, tad kaip pavyzdį paimkim tą patį M.J. Čia, šitam pačiam BLOG’e, man ne vienas asmuo aiškino koks aš niekšas, kad nejaučiu jam pagarbos nors jis ten ir labai daug davė muzikos pasauliui. Ir iš tikro jie velniškai teisūs. Vadinkit mane niekšu, ar kaip tik jums patinka, bet nieks manęs neprivers jaust pagarbos žmogui, kurio darbas man nepadarė jokio įspūdžio. Tegu jis nors ir pasauliui taiką atneša, jei manęs tas nesujaudino, velniop jį.

Nežinau ar daugelis iš jūsų žinot tokį Axl Rose, bet šitą žmogų aš gerbiu. Turbūt įdomu jums, kodėl kaip pavyzdį pasirinkau būtent jį? Pasakysiu , kad per savo muzikanto karjerą jis sugebėjo sukelt net 2-jas rimtas riaušes, kurių metų buvo padaryta tikrai daug žalos. Bijau pameluot, kad buvo net žuvusių, bet galėjo ir taip būt. Tad kodėl jaučiu jam pagarbą, nors atrodo jis taip neblogai prisidirbęs, paklausit? Po velnių, gerbiu aš šį muzikantą, nes jo balsas sugeba suvirpint mano sielą. Tokie hitai, kaip Knockin’ On Heaven’s Door, Paradise City, Sweet Child O’ Mine ar nelabai kam žinomas This I Love, taip pat ir kitos nepaminėtos dainos tiesiog paliečia taip giliai, kaip net artimi žmonės nesugeba. Gal tai kitiems pasirodys kvaila, bet jei tai esat patyrę, suprantat apie ką kalbu. Vat už tai reikia gerbti. Arba bent tai aš laikau pagarba iš širdies gelmių.

Kaip tokia mergaitė yra sakius, kad gerbia Madonną už ilgą laiką topuose, nors ir nemėgsta jos muzikos. Tai ammm.. Truputį WHAT THE F*CK? Tipo dabar imam visus Radžius gerbt, kad Lietaus tope sėdi? Nesuprantu tokio žmonių mąstymo.

Turbūt nelabai kas gerbiat Matt Stone ir Trey Parker. Ar bent žinot kas jie? Taip, jie yra tie patys prakeikti, seksistai, rasistai ir visokie kitokie -istai, kuriems nėr nieko švento, Pietų Parko kūrėjai. Iiiir dabar imam visi jų už tai nekęst, ane? Priešingai. Šitiems reik daug pagarbos atiduot, nors ir už tokį iškreiptą ir nesveiką, bet velniškai taiklų ir teisingą pasaulio ir visuomenės atvaizdavimą. Pietų Parkas ne šiaip koks nors cheezy parodijinis serialas, su daug keiksmų ir smurto. Taip, nors viskas pateikiama iš pažiūros būtent tokiam apvalkale, bet šitie du “-istai“ nors ir dergiasi iš pasaulinio masto muzikos, kino ir kitų žvaigždžių, perdirba garsiausius filmus pagal savo iškreiptą pasaulio vaizdą, tyčiojasi iš sistemos ir t.t. ir panašiai. Bet tai jie padaro velniškai taikliai ir parodo situaciją iš paprasto piliečio perspektyvos.

Vat už tai reikia gerbti. Ir išvis, kažkaip toji visų labai traktuojama pagarba už tariamus nuopelnus labai jau man dirbtinė atrodo ir nenuoširdi. Ačiū už dėmesį.

Reklama
Komentarai
  1. Sloth parašė:

    Sudėtingas dalykas ta pagarba. Aš iš tų, kurie gerbia M.J. Jo muzika man niekada nebus geresnė už pvz kokios Metallicos, ar, kad ir G&G Sindikato, bet tik todėl, kad popsas ne mano stilius, o kaip popso atlikėjas – jis yra super. Ypač tokios dainos, kaip Earth Song arba They dont care about us. Bet tai jau mano asmeninė nuomonė ir išvadinti kitus kvailiais, kad jie kažko negerbia yra dar labiau kvaila.

    O jei apskritai, tai pagarbos verti yra tik tie, kurie gerbia kitus. Kad ir koks būtų geras atlikėjas, kad ir kiek daug jis būtų padaręs dėl pasaulio, bet jei jis nesiskaito su “paprastu“ žmogum, tada jis nėra vertas pagarbos.

  2. mariux9998 parašė:

    Gah, maniau, kad mane gerbi už tai, kad Akirą peržiūrėjau… xD

  3. Gu. parašė:

    ooo,Matt Stone ir Trey Parker linksmi zmogeliai. : ) as linkes sutikti su Sloth,kad jei kitu negerbia tada ir pats zmogus pagarbos nevertas.

  4. Izzo parašė:

    Na o mano požiūris kiek kitoks. Nesu nusiteikęs gerbt tų, kurių darbai manęs nejaudina. Juk Hitlerį irgi kaži ar kas gerbia.

  5. D.S. parašė:

    “Bet sorry, negaliu prisiverst gerbt žmonių, kurių darbai man jokio malonumo nesuteikia.“
    Vat užu šitą sakinį manau net hug’ą galėčiau duot, super taikliai
    pasakyta~ Visai nemaniau, kad tamstos tokios mintys
    ir labai džiaugiuosi netyčia tamstos blogus užtikusi~
    Taip ir toliau~

  6. D.S. parašė:

    Na per Coną nesuspėjai~~
    Tad matyt reiks laukt kito~

  7. D.S. parašė:

    Nagi, ką gali reikšti D.S, jei ne Džiro sesę~~~~~

  8. sagara sanosuke ( Zilvinas) parašė:

    visiskai sutinku del Axl Rose. Dar galetum Slash aprasyt, manau jis kaip bent jau man geriausias gitaristas taip pat nusipelno pagarbos

  9. nesvarbu parašė:

    pagarba tai …

Parašykite komentarą

